Livrare produse

Magazinul online fabrica-de-bere.ro foloseste ca modalitate de livrare serviciile FAN COURIER - Cont Colector (rambursul este virat in contul firmei).

Livrarea se face de catre un agent angajat al FAN COURIER intr-un interval de 24 - 48 ore, in functie de momentul validarii comenzii, de distanta si de programul de lucru FAN COURIER.
Costul de transport al coletului pana la destinatia precizata de client este suportata de client. Costul de transport este calculat automat la plasarea comenzii, include taxele de transport si taxele de ramburs si se calculeaza in functie de localitatea de destinatie, greutatea totala si dimensiunile coletului.
Plata se face in sistem ramburs la primirea produselor. Daca doriti o alta modalitate de plata, va rugam sa ne contactati sau sa specificati la plasarea comenzii.
La cerere, comenzile pot fi livrate si sambata, daca acestea sunt plasate in timp util si daca se specifica acest lucru la plasarea comenzii, caz in care se va aplica o taxa suplimentara pentru livrare sambata (taxa impusa de catre Fan Courier).
Fiecare expeditie contine in unul din colete (daca sunt mai multe) factura fiscala si astfel puteti verfica continutul coletului

ATENTIE: daca se incearca livrarea coletelor in conditii necorespunzatoare: desfacute sau cu urme ca a fost umblat in interior, umede, turtite, cu ambalajul deteriorat, le puteti refuza primirea, caz in care va rugam sa ne anuntati telefonic sau pe adresa de email vanzari [at] fabrica-de-bere.ro. Cateva poze cu acele colete ar fi binevenite deoarece vom face o sesizare catre firma de coletarie si vom atasa aceste poze. Daca semnati de primire si achitati valoare rambursului in cazul unui colet sosit neconform, inseamna ca ati acceptat primirea lui iar firma de curierat isi declina responsabilitatea pentru integritatea coletului.
SFATUL NOSTRU: verificati vizual cu atentie coletele inainte de a semna si a plati valoarea rambursului. Daca semnati si achitati rambursul iar coletul este deteriorat, firma de curierat isi va declina responsabilitatea in ceea ce priveste conditiile inadecvate de transport.
In cazul in care coletul este deteriorat insa doriti primirea lui, puteti desface de comun acord cu agentul de livrare si impreuna cu acesta si puteti verifica integritatea produselor din colete.

Neridicarea de catre un client al coletului sosit prin intermediul FAN COURIER fara instiintare prealabila si bazata pe un motiv intemeiat, are ca efect pierderea calitatii de client al magazinului nostru online.

Comenzile pot fi ridicate si din depozitul nostru din Sos. Berceni nr. 8, sector 4, Bucuresti, de luni pana vineri intre orele 10:00 - 18:00.
Pentru reducerea timpului de asteptare la ridicarea comenzii din depozitul nostru, va rugam sa plasati comanda cu cat mai mult timp inainte, bifand la METODA DE LIVRARE "Ridicare din Reprezentanta".
Plata produselor se poate face cash, cu card (POS) sau prin transfer bancar (ridicarea produselor se va efectua doar dupa ce suma aferenta produselor va fi intrata in contul firmei).