Magazinul online fabrica-de-bere.ro foloseste ca modalitate de livrare serviciile CARGUS.
Livrarea se face de catre un agent angajat al CARGUS intr-un interval de 24 - 48 ore, in functie de momentul validarii comenzii, de distanta si de programul de lucru CARGUS.
Costul de transport al coletului pana la destinatia precizata de client este suportata de client.
Costul de transport este INFORMATIV la plasarea comenzii, el fiind calculat in functie de greutatea si dimensiunile finale ale coletului astfel:
- colete cu greutate totala 1 - 15 kg = cost de transport 20 ron TVA inclus.
- colete cu greutate totala 16 - 31 kg = cost de transport 30 ron TVA inclus.
Plata se poate face face in sistem ramburs la primirea produselor, cu cardul pe site-ul nostru sau cu cash sau card bancar daca doriti ridicarea produselor din showroom-ul nostru.
La cerere, comenzile pot fi livrate si sambata, daca acestea sunt plasate in timp util si daca se specifica acest lucru la plasarea comenzii, caz in care se va aplica o taxa suplimentara pentru livrare sambata (taxa impusa de catre Cargus).
Fiecare expeditie contine in unul din colete (daca sunt mai multe) factura fiscala si astfel puteti verifica continutul coletelor.
ATENTIE: daca se incearca livrarea coletelor in conditii necorespunzatoare: desfacute sau cu urme ca a fost umblat in interior, umede, turtite, cu ambalajul deteriorat, va rugam sa ne anuntati telefonic sau pe adresa de email vanzari [at] fabrica-de-bere.ro. Cateva poze cu acele colete ar fi binevenite deoarece vom face o sesizare catre firma de coletarie si vom atasa aceste poze. Daca semnati de primire si achitati valoare rambursului in cazul unui colet sosit neconform, inseamna ca ati acceptat primirea lui iar firma de curierat isi declina responsabilitatea pentru integritatea coletului.
SFATUL NOSTRU: verificati vizual cu atentie coletele inainte de a semna si a plati valoarea rambursului. Daca semnati si achitati rambursul iar coletul este deteriorat, firma de curierat isi va declina responsabilitatea in ceea ce priveste conditiile inadecvate de transport.
In cazul in care coletul este deteriorat insa doriti primirea lui, puteti desface de comun acord cu agentul de livrare si impreuna cu acesta puteti verifica integritatea produselor din colete.
Neridicarea de catre un client al coletului sosit prin intermediul CARGUS fara instiintare prealabila si bazata pe un motiv intemeiat, are ca efect pierderea calitatii de client al magazinului nostru online.
Comenzile pot fi ridicate si din showroom-ul nostru din Sos. Berceni nr. 8, sector 4, Bucuresti, de luni pana vineri intre orele 10:00 - 18:00.
Pentru reducerea timpului de asteptare la ridicarea comenzii din depozitul nostru, va rugam sa plasati comanda cu cat mai mult timp inainte, bifand la METODA DE LIVRARE "Ridica din magazin".
Plata produselor se poate face cash, cu card (POS) sau prin transfer bancar (ridicarea produselor se va efectua doar dupa ce suma aferenta produselor va fi intrata in contul firmei).